Alltid steget före. Alltid koll på läget.

Upplev en kundservice utöver det vanliga

Automatisering och digitalisering i all ära. Det finns fortfarande ingenting som slår riktigt duktiga människor. Därför får du, vid sidan om den tekniska lösningen, ett helt team till din tjänst. Du får hjälp med kontrolltornsfunktioner som övervakning av att allt flyter som det ska samt raka besked utifall att det inte gör det. Du får dessutom svar på alla möjliga frågor samt tips och råd. Din vardag, dygnet runt, året runt, genomsyras på så vis av trygg service och optimerade lösningar.

Director Sales & Marketing

Carl-henrik Lundh

Supply Chain Coordinator

Carolina Hvala

Supply Chain Coordinator

Oleksandr Kotliarov

IT Manager

Christer Bauer

Supply Chain Coordinator

Elin Bajlum

Supply Chain Coordinator

Eyhenia Myronenko

Customer Success Manager

Joakim Waldén

Virtual Customs Clerk (export)

Vladimir

Supply Chain Coordinator

Joel Frid

Implementation Manager

Johanna Markerius

Virtual Shipping Assistant

Vincent

Supply Chain Coordinator

Olha Pidopryhora

Virtual Customs Clerk (import)

Vicky

Sales Manager

Klas Sjöberg

Supply Chain Coordinator

Max Rogersson

Virtual Purchasing Assistant

Victor

Supply Chain Coordinator

Anastasiya Shapar

Technical Director

Nils Törnström

Supply Chain Coordinator

Ragnar Hedtjärn Ullenius

Operations Controller

Simon Kerrén

Virtual inbound Coordinator

Vera

Operations Manager

Suzanne Blixt Österlin

Supply Chain Coordinator

Kostiantyn Dosuzhyi

Supply Chain Coordinator

Natalia Holdovaniuk

CEO

Jerry Lindholm

Supply Chain Coordinator

Oleksandr Nydvyha

Financial Assistant

Felix Schill

Supply Chain Coordinator

Roman Marchenko

Supply Chain Coordinator

Jonas Holmberg

Site Manager

Tetiana Dosuzha

Vill du ligga steget före?

Välkommen! Du kan kalla mig orderadministratör, innesäljare eller bara Viviane. Jag ansvarar för att hålla dina kunder glada, om det så gäller att bekräfta en beställning eller informera om aktuell status eller datum för leverans. Jag guidar dem också till webbportalen om de vill följa sin order där. Om situationen så kräver kan jag både påminna medarbetare och hjälpa kunden med en reklamation. Med min hjälp kan du eliminera tidskrävande moment och optimera din kundservice:
  • Slipp manuell inmatning av ordrar i affärssystemet
  • Mota avvikelser och överskridna orderbegränsningar i grind
  • Spara tid genom automatiserade bekräftelser och aviseringar
  • Låt kunderna få information om status och spårbarhet via webben
  • Ge stöd för reklamation av skadad eller försvunnen leverans via webbportalen

Säkra ett gott försprång

Hej! Det är jag som är din virtuella exportansvarige Vladimir. Jag hjälper dig att skapa exportdeklarationer med automatiserad precision. Jag har grym koll på hela kedjan, all data samt klassificeringar, HS-koder och tullsatser – allt för att säkerställa att du får rätt tull och taxa. Med min ständigt aktuella kunskap om lagar, frihandelsavtal och gällande regler kan jag lova dig att rätt uppgifter hamnar på rätt plats. Jag ser till att följande blir korrekt gjort:
  • Kontroll av varenda uppgift i din exportdeklaration
  • Rimlighetsanalys av samtliga värden i alla deklarationer
  • Retur vid avvikelse eller vid ny möjlighet via frihandelsavtal
  • Sändning till Tullverket och därefter grönt ljus till dig
  • Uppföljning gentemot KPI:er och förslag till förbättringar

Vill du ha hjälp längs vägen?

Hallå, det är jag som är Vincent, din virtuella transportadministratör. Jag håller koll på dina leveranser till kund. För det första kan du lita på att jag märker direkt om något riskerar att gå snett. För det andra kan du vara säker på att jag övervakar samtliga pågående leveranser och håller alla berörda uppdaterade. För det tredje hjälper jag dig att optimera allt från miljöarbete till returhantering genom rapporter utifrån väl valda KPI:er. Jag kan avlasta dig från en eller flera andra arbetsuppgifter. Utefter dina önskemål kan jag:
  • Boka sändningar och printa etiketter
  • Samla alla transportavtal och pris för varje sändning
  • Planera många lastningar i detalj
  • Spika tid eller ordna eskort för särskilda sändningar
  • Hjälpa till med reklamationer om oturen skulle vara framme

Det är lätt att göra rätt

Vicky här, med fokus på tull. Jag blir din virtuella tulladministratör, synar och rättar dina importdeklarationer så att du alltid får rätt tull och rätt taxa. Det gäller att hålla tungan rätt i mun och vara insatt i olika länders lagar, frihandelsavtal och HS-koder. Med min ständigt uppdaterade kunskap om gällande regler och förordningar kan jag garantera dig att rätt uppgifter hamnar på rätt plats, med robotiserad precision. Jag ser till att följande blir korrekt gjort:
  • Kontroll av samtliga uppgifter i importdeklarationen
  • Rimlighetsanalys av angivna värden i alla deklarationer
  • Retur vid avvikelse eller oanad möjlighet genom frihandelsavtal
  • Sändning till Tullverket och sedan klartecken till dig
  • Uppföljning och förbättring av processen med KPI:er till dig

Se till att få rätt. Alltid.

Hej! Jag heter Victor och är din virtuella inköpsassistent. Kort sagt ser jag till att inköpsordrar och bekräftelser alltid hamnar rätt. Jag ser varje avvikelse, påminner dina leverantörer och larmar dig. Dessutom förser jag dig med rapporter om deras sanna leveransförmåga. Utan att någonsin ta paus. Tänk vad många som blir glada:
  • Inköparna kan fokusera på att lösa problem istället för att försöka hitta dem
  • Folket på lagret vet när saker och ting anländer så att de kan planera sitt jobb
  • Ekonomiavdelningen får färre kreditfakturor och färre extra fakturor att hantera
  • Produktionen och materialplanerarna gläds åt att tiderna i affärssystemet stämmer
  • Strategiska inköparna bättrar på sitt förhandlingsläge med kalla fakta om inleveranserna
  • Leverantörerna får mindre administration, rätt information och ett gott öga till dig

Såg du inte den komma? Säkert?

Det är jag, Vera, som är din virtuella transportbokare. Jag ser till att dina leverantörer skickar det du ska ha med pålitliga transportörer, i rätt tid och till avtalat pris. Jag hjälper dig med allt från att ta itu med en reklamation och dra den i mål till att rapportera allt av vikt om utsläpp och leveransprecision. Det finns bara fördelar för dig:
  • Du får ut det bästa av de bästa och får även gott pli på motvalls leverantörer
  • Du vet precis när godset anländer och kan planera lossning och produktion
  • Du får information om något skulle ske längs vägen och om hur vi löser det
  • Du vet att varje rad på fakturan blir kollad mot avtalet så att du betalar rätt pris
  • Du får såväl aviseringar om avvikelser som rapporter om utsläpp samt KPI:er

vi expanderar förstås

Vill du bli en del av vårt team?

Ser du bara möjligheter? Vill du utveckla branschen?
Vill du ha kul nästan jämt? Skicka ditt CV till oss.